پرسپولیس زلزله

ایمون زاید همان طور که از رفتن میثاقیان شوکه شده انتظار نداشته پرویز مظلومی هدایت آلومینیوم را در دست بگیرد. او می گوید در کنار مظلومی خاطرات خود با استقلال و پرسپولیس را فراموش کرده و فقط برای موفقیت آلومینیوم تلاش می کنند.

مهاجم تیم فوتبال
آلومینیوم هرمزگان در گفت وگویی ، درباره حضور پرویز مظلومی در این تیم، شرایط آلومینیوم در جدول و انتظار خود برای بازی مقابلپرسپولیس صحبت کرد.

* شاید فکر نمی کردی که یک روز با مربی کار کنی که فصل قبل مقابل تیمش هت تریک کرده ای!

-
امیدوارم مظلومی از من متنفر نباشد. شوخی می کنم. واقعا فکر نمی کردم که یک روز بعد از زدن سه گل به استقلال با پیراهن پرسپولیس در تیم دیگری آن هم با مربی استقلال کار کنم، اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. مظلومی سال قبل در استقلال نتایج خوبی گرفته و با این تیم در رتبه دوم جدول بوده است. حتما باید مربی خوبی باشد. امیدوارم که بتوانیم همکاری خوبی داشته باشیم و هر دو برای موفقیت آلومینیوم تلاش می کنیم.

* به نظر می رسد برخورد اول شما دو نفر جالب شود.

- امروز قرار است برای اولین بار در تمرین همدیگر را ببینیم. من یک بازیکن حرفه ای هستم و با این مسایل مشکلی ندارم. فکر نمی کنم که او هم حس بدی نسبت به من داشته باشد. من فقط یک بار در داربی بازی کردم و سه گل زدم. نمی دانم که در داربی های قبل که مظلومی حضور داشته، چه شرایطی حاکم بوده است. البته در جریان آن بازی ندیدم، اما بعدا در فیلم بازی متوجه شدم که پس از گل دوم استقلال مظلومی دست های خود را بلند کرد تا هواداران این تیم را تهییج کند. وقتی او را می بینم چیز خاصی ندارم که بگویم، اما به او خواهم گفت که من فصل قبل در
پرسپولیس بودم و شما در استقلال. اما الان هر دو در آلومینیوم هستیم و برای موفقیت این تیم کار می کنیم. باید گذشته را فراموش کنیم و با هم در سه ماه آینده متحد باشیم. این که من مقابل استقلال هت تریک کرده ام دیگر به گذشته مربوط است.

* رفتن
میثاقیان از آلومینیوم ناگهانی بود.
- من هم نمی دانم چرا
میثاقیان برکنار شد. در بازی هایی که من در آلومینیوم بودم خوب بازی کردیم. البته به غیر از بازی مقابل پیکان که خیلی بد بودیم. من نمی دانم قبل از حضور من وضعیت میثاقیان در آلومینیوم چگونه بوده است، اما ظاهرا مدیرعامل باشگاه از نتایج تیم ناراضی بوده است، با این حال من شوکه شدم که او از تیم مان رفت. الان مربی جدید آمده و امیدوارم که نتایج خوبی بگیرد و بتوانیم در لیگ بمانیم.

* بازی قبلی خود
مقابل پیکان را با شکست پشت سر گذاشتید تا همچنان در جمع تیم های پایین جدولی باشید.
- واقعا باخت ناامید کننده ای بود. پیکان هفت بازی قبل خود را باخته بود و این بازی برای ما یک شانس
خیلی خوبی بود که بتوانیم خود را از پیکان و ذوب آهن جدا کنیم، اما خوب بازی نکردیم و باختیم. من 90 دقیقه در زمین بودم، اما هنوز کمی از ناحیه همسترینگ احساس درد دارم و نباید بازی می کردم. با این حال مربی تیم از من خواست که در زمین باشم و نتوانستم با آمادگی کامل بازی کنم.

* با این شرایط به ماندن در لیگ امیدوار هستید؟

-
شرایطمان خیلی بد نیست. بازی های سختی را تا پایان فصل داریم و کارمان با باخت مقابل پیکان کمی دشوار شده، اما مهم ترین بازی ما جمعه برابر نفت آبادان است و باید حتما در این بازی پیروز شویم. با سه امتیاز این بازی شرایطمان خیلی بهتر می شود.

* بعد از بازی با نفت هم باید به مصاف
پرسپولیس بروید.
- بازی با
پرسپولیس با سایر بازی ها فرق دارد. برایم سخت است که مقابل پرسپولیس بازی کنم. از همین الان حس غریبی دارم که مقابل تیمی قرار بگیرم که فصل قبل برایش گلزنی می کردم و خاطرات خیلی خوبی با آن داشتم. با این حال منتظرم که روز بازی با پرسپولیس فرا برسد، چرا که می توانم به هواداران، کادر فنی و رویانیان توانایی های خودم را نشان دهم. پرسپولیس در نیم فصل دوم بازی های را خوب شروع کرد، اما آنها در چهار بازی گذشته مشکل گلزنی داشته اند. شاید اگر من بودم می توانستم به پرسپولیس کمک کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: